Alle cursussen

eLearning Dürr MyLunos Duo

De MyLunos Duo® combineert twee van de belangrijkste behandelmethodes tijdens een profylaxe-afspraak: poederstralen en ultrasoon. Dankzij het combi-apparaat is een volledige profylaxe- en parodontale behandeling met slechts één apparaat mogelijk, waarbij het gebruik al naargelang de situatie van de patiënt zeer flexibel en afgestemd op de behoefte mogelijk is: van de supra- en subgingivale verwijdering van concrement met ultrasoon tot en met de verwijdering van verkleuringen en biofilm met de poederstraal.

Certificering icoon
Medentex PureMotion afzuigmotor en amalgaamafscheider

De amalgaamafscheider is een zeer belangrijk aspect in elke tandartspraktijk. Met deze kennis en meer dan 30 jaar ervaring in de tandheelkundige branche heeft medentex haar productassortiment PureMotion® ontwikkeld. De werking hiervan berust op het eenvoudige, natuurlijke principe van de sedimentatie en maakt gebruik van de op zwaartekracht gebaseerde vloeiende beweging van het water – gewoonweg pure motion.

Dentsply Sirona DAC Universal Touch

De thermische desinfectie van de DAC Universal D doodt niet alleen bacteriën, mycobacteriën en schimmels maar is ook volledig virusdodend. Bewezen volledig virusdodende1 werking.

Werkzaamheidsspectrum met relevante voorbeelden:

• bacteriedodend: S. aureus
  • mycobacteriedodend: TP
  • schimmeldodend: C. albicans
  • virusdodend: HPV, HBV, HCV, HIV, SARS-CoV 2, influenza, adenovirussen, norovirussen.